Laboratorium gier w Stencyl


Bezpłatne zajęcia pokazowe Laboratorium gier w Stencyl

Tworzenie gier w środowisku Stencyl pod okiem doświadczonych instruktorów.

Po ukończeniu kursu uczniowie:

Programują zasady gry

Znają środowiska Stencyl

Stosują odpowiednie konstrukcje języka programowania i typy danych do realizacji zakładanego celu

Konfigurują ustawienia świata gry

Programują zachowania postaci w grze

Wiedzą, jak przygotować grę do publikacji

Debugują i refaktoryzują kod

Opis kursu

W trakcie kursu uczniowie poznają środowisko Stencyl oraz interfejs graficzny tej aplikacji. Uczą się wykorzystywać i wyszukiwać zasoby sieciowe (np. grafiki, efekty dźwiękowe, przedmioty) przydatne w tworzeniu gier. Poznają zasady projektowania gier oraz dowiadują się, jak stworzyć grę od podstaw. Uczniowie uczą się przekładania zasad gier na kod przy wykorzystaniu odpowiednich konstrukcji języka (zmienne, atrybuty, instrukcje warunkowe, wydarzenia, funkcje i metody). Stawiają pierwsze kroki w obszarze programowania obiektowego. Poznają i stosują różne typy danych. Kontrolują środowisko gry przy pomocy ustawień i atrybutów gry. Tworzą proste pliki graficzne na potrzeby gry.

Kurs wykorzystuje zaawansowany język programowania blokowego (w języku angielskim).

Rozwiń

Skorzystaj z bezpłatnych zajęć pokazowych

Przejdź do zapisu

Po zajęciach pokazowych możesz:

  • opłacić kurs z góry z 5% zniżką
  • opłacić kurs w 8 ratach

Chcesz się jeszcze zastanowić?

Wyślij link do kursu na adres e-mail

Terminy

loadingTrwa pobieranie dostępnych terminów


Szczegóły

Wymagania
Podstawowa znajomość języka polskiego
Znajomość narzędzi programowania blokowego (np. Scratch, OzoBlockly)
Kurs rekomendowany dla absolwentów kursu Wprowadzenie do tworzenia gier lub Programowanie z Minecraft (Junior)

Czas trwania kursu
30 spotkań po 60 minut

Grupa wiekowa
klasy 4–6

Wielkość grupy
maksymalnie 12 uczestników

Język wykładowy
polski


Opłaty

Cena
1539 zł (kwota płatna z góry, uwzględniająca 5% zniżki)

8 rat po 180 zł (do pierwszej raty doliczane jest 180 zł wpisowego; łączna opłata za kurs 1620 zł)

Bezpłatne zajęcia pokazowe
Pierwsze zajęcia kursu są bezpłatne. Możesz zapisać na nie dziecko bez żadnych zobowiązań. Decyzję o kontynuacji nauki podejmij po ich zakończeniu.

Zniżki
5% za zapis rodzeństwa albo z Kartą Dużej Rodziny
5% za opłatę z góry za cały kurs
Zniżki sumują się.

Rodzice o nas

O nas

Kids Coder Lab jest niepubliczną placówką oświatowo-wychowawczą wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych pod numerem 271701

Ministerstwo Edukacji Narodowej Rejestr Szkół i Placówek Oświatowych
Magda i John

Szkoła Kids Coder Lab powstała z inicjatywy Johna i Magdaleny Mulengów.

Założyliśmy Kids Coder Lab, żeby uczyć dzieci kodowania i dać im wiedzę oraz umiejętności, które mnożą ich perspektywy na przyszłość.

Poznaj nas lepiej

Środowisko nauki

Kursy są prowadzone zgodnie ze stosowaną przez Kids Coder Lab metodą blended learning: materiały kursowe online są łączone z ćwiczeniami bez komputera. Miejsce do nauki jest bezpieczne, stworzone z myślą o dzieciach. Uczniowie mają dostęp do materiałów edukacyjnych, żeby kontynuować naukę w domu, i mogą uzyskać pomoc od nauczyciela online.

Bezpłatne usługi dodatkowe

Uczestnicy tego kursu mogą skorzystać z bezpłatnej usługi odbioru w dwóch wariantach:

  • Odbiór dla uczniów chodzących do szkoły w okolicy naszej siedziby na Wilanowie. Odbieramy dzieci ze szkoły i przyprowadzamy je do nas na zajęcia. Po lekcji programowania odprowadzamy dzieci do szkoły.
  • Odbiór dla uczniów chodzących do jednej ze Szkół Partnerskich. Odbieramy dzieci z sali lekcyjnych i prowadzimy je do pracowni komputerowej, w której odbywają się zajęcia Kids Coder Lab. Po lekcji programowania odprowadzamy uczniów z powrotem do klas.

Najczęstsze pytania

Nasza oferta kursów programowania ma kilkadziesiąt pozycji, warto więc skorzystać z filtrowania, żeby zawęzić wybór. Proponujemy w pierwszej kolejności wybrać lokalizację, do której dowożenie dziecka będzie najprostsze lub z której pracownicy Kids Coder Lab mogą przyprowadzać dziecko na zajęcia programowania. W następnym kroku dobrze jest wybrać język wykładowy, w którym będzie uczyło się dziecko (oferujemy kursy w języku angielskim i polskim). Następnie prosimy zwrócić uwagę na grupę wiekową i wybrać tę odpowiednią dla dziecka. Po takim zawężeniu kryteriów do wyboru zostanie od jednego do kilku kursów. Wystarczy już tylko zapoznać się z opisem kursu i wybrać ten, który będzie zgodny z zainteresowaniami dziecka.

Pierwsze zajęcia każdego kursu kodowania dla dzieci mogą być zawsze zajęciami pokazowymi. Można się na nie zapisać bez żadnych zobowiązań. Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zapisu. Po pierwszych zajęciach poprosimy o deklarację uczestnictwa i, jeśli zajęcia przypadną dziecku do gustu, o opłatę za kurs.

Grupy wiekowe w nauce programowania dla dzieci i młodzieży są naszą rekomendacją, a nie sztywnymi wytycznymi. Niemniej jednak warto przyjrzeć im się bliżej. Z doświadczenia wiemy, że dziecko, które wypada poniżej zalecanej grupy wiekowej, poradzi sobie na kursie, jeśli spełnia jeden lub więcej z poniższych warunków:

- dobrze czuje się w obsłudze komputera,

- ma za sobą inne zajęcia związane z programowaniem lub zadania z tego obszaru wykonywane w domu,

- ma doświadczenia we współpracy ze starszymi dziećmi, np. chodzi na inne zajęcia ze starszymi dziećmi lub dużo czasu spędza ze starszym rodzeństwem w domu.

Najważniejsze jest, żeby dziecko zachęcić, a nie zniechęcić do nauki programowania. Tylko dla niektórych dzieci praca ze starszymi uczniami będzie dodatkowym motywatorem do nauki. Dla większości dzieci byłoby to zniechęcające i sprawiło dodatkową trudność.

Rozważając ewentualny zapis dziecka do starszej grupy, warto też wziąć pod uwagę naturalne etapy rozwoju dziecka – nasze kursy są do nich dostosowane. Pierwszym dużym etapem jest nabycie umiejętności czytania. Dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać, uczą się u nas jedynie w najmłodszych grupach dla klas 0–2. Drugi etap to przejście od programowania blokowego do programowania tekstowego. Na naszych kursach programowania dla dzieci wprowadzamy stopniowo elementy programowania tekstowego już od klasy drugiej. Niemniej jednak tylko kursy dla klasy szóstej i wyższych opierają się wyłącznie na programowaniu tekstowym. Z doświadczenia wiemy, że tylko bardzo nieliczni młodzi programiści z klasy piątej są w stanie z sukcesem dołączyć do tych kursów. Większość dzieci potrzebuje „dojrzeć” do nauki programowania w trybie wyłącznie tekstowym, które wymaga dużej cierpliwości. Nie rekomendujemy przeskakiwania tego etapu zbyt wcześnie, z wyprzedzeniem naturalnych możliwości dziecka.

Jeśli po uwzględnieniu wszystkich tych czynników wciąż pojawiają się wątpliwości co do wyboru grupy, zapraszamy na zajęcia. Już po pierwszych zajęciach w dwóch grupach będzie można wyciągnąć wnioski i porozmawiać z instruktorami o tym, jak dziecko sobie radzi. Następnie można wybrać grupę, która jest najlepiej dopasowana do potrzeb dziecka.

Wszystkie pytania

Dlaczego kodowanie dla dzieci?

Nowy język

Nowy język

Kodowanie przypomina naukę nowego języka. Dzieci zaczynają naukę programowania z wykorzystaniem gier komputerowych, wizualnych języków programowania i rzeczywistych języków skryptowych. Z czasem biorą na warsztat zaawansowane operacje matematyczne stojące za programowaniem.

Niepowtarzalna szansa

Niepowtarzalna szansa

Umiejętność kodowania przyswojona w młodym wieku otworzy przed dziećmi szeroki wachlarz możliwości i będzie stanowić ich mocny atut w przyszłości. Przy okazji pobudzi ich kreatywność i poszerzy perspektywę.

Kreatywna ekspresja

Kreatywna ekspresja

Na zajęciach dzieci płynnie przechodzą od zwykłej interakcji z technologią do tworzenia technologii pozwalającej na kreatywne, wielowymiarowe wyrażanie samych siebie.

Rozwój kluczowych umiejętności

Rozwój kluczowych umiejętności

Kodowanie rozwija u dzieci umiejętności matematyczne i analityczne, w tym komunikację logiczną i myślenie krytyczne, a to z kolei pozytywnie wpływa na umiejętność pisania.

Wytrwałość i cierpliwość

Wytrwałość i cierpliwość

Stawiając czoła wcale niełatwym zadaniom i szukając programistycznych rozwiązań dla postawionych przed sobą problemów, dzieci uczą się wytrwałości, ćwiczą cierpliwość i budują pewność siebie.

Planowanie i organizacja

Planowanie i organizacja

Kodowanie uczy dzieci skupienia, dokładności, a także planowania i organizacji pracy. Bez tych umiejętności tworzenie bardziej złożonych linijek kodu byłoby niemożliwe.

Skorzystaj z bezpłatnych zajęć pokazowych

Przejdź do zapisu

Po zajęciach pokazowych możesz:

  • opłacić kurs z góry z 5% zniżką
  • opłacić kurs w 8 ratach

Chcesz się jeszcze zastanowić?

Wyślij link do kursu na adres e-mail

Bezpłatne zajęcia pokazowe

Przejdź do zapisu

Nasza oferta

en Zapisz teraz Programowanie z Minecraft (Junior)

Programowanie z Minecraft (Junior)


klasy 2–4 stacjonarny roczny angielski kurs dla początkujących
pl Zapisz teraz Laboratorium gier w Stencyl

Laboratorium gier w Stencyl


klasy 4–6 stacjonarny roczny polski kontynuacja kursu
pl Zapisz teraz Przygoda z kodowaniem

Przygoda z kodowaniem


klasy 0–2 stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
pl Zapisz teraz Programowanie z Minecraft (Junior)

Programowanie z Minecraft (Junior)


klasy 2–4 stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
Wszystkie kursy

Bądźmy w kontakcie

Subskrybuj nasz newsletter i bądź na bieżąco z nowościami w Kids Coder Lab.

Pole wymagane
Podaj poprawny adres e-mail
Wystąpił błąd