Wstęp do programowania tekstowego


Opis kursu

W czasie tego kursu uczniowie stawiają pierwsze kroki w obszarze programowania tekstowego. Rozwiązują zadania, które stopniowo przyzwyczajają ich do pisania poleceń na klawiaturze. W pierwszej kolejności uczniowie wykorzystują środowisko podobne do gry komputerowej, aby sterować bajkową postacią. W dalszej kolejności, gdy przyzwyczają się do pisania na klawiaturze, tworzą interaktywne historyjki i projekty w języku Python. Rozwiązują też łamigłówki matematyczne. W trakcie kursu uczniowie utrwalają rolę konstrukcji z języków programowania, takich jak zmienne i funkcje czy instrukcje warunkowe.

Po ukończeniu kursu uczniowie:

  • Stosują myślenie algorytmiczne
  • Używają zmiennych, instrukcji warunkowych oraz pętli w kodzie
  • Tworzą pierwsze funkcje
  • Stopniowo przyzwyczajają się do tworzenia poleceń tekstowych
  • Znają podstawy języka Python
  • Tworzą interaktywne historyjki, animacje i minigry
  • Rozwiązują zagadki matematyczne

Nasza oferta

pl Już wkrótce Projektowanie aplikacji mobilnych

Projektowanie aplikacji mobilnych


10–12 lat stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
pl Już wkrótce Programowanie i robotyka

Programowanie i robotyka


6–7 lat stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
en Już wkrótce Laboratorium Robloxa

Laboratorium Robloxa


10–12 lat stacjonarny roczny angielski kurs dla początkujących
pl Już wkrótce Programowanie z Minecraft (Senior z Pythonem)

Programowanie z Minecraft (Senior z Pythonem)


10–12 lat stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
Wszystkie kursy

Bądźmy w kontakcie

Subskrybuj nasz newsletter i bądź na bieżąco z nowościami w Kids Coder Lab.

Pole wymagane
Podaj poprawny adres e-mail
Wystąpił błąd