Wstęp do programowania tekstowego


Opis kursu

W czasie tego kursu uczniowie stawiają pierwsze kroki w obszarze programowania tekstowego. Rozwiązują zadania, które stopniowo przyzwyczajają ich do pisania poleceń na klawiaturze. W pierwszej kolejności uczniowie wykorzystują środowisko podobne do gry komputerowej, aby sterować bajkową postacią. W dalszej kolejności, gdy przyzwyczają się do pisania na klawiaturze, tworzą interaktywne historyjki i projekty w języku Python. Rozwiązują też łamigłówki matematyczne. W trakcie kursu uczniowie utrwalają rolę konstrukcji z języków programowania, takich jak zmienne i funkcje czy instrukcje warunkowe.

Po ukończeniu kursu uczniowie:

  • Stosują myślenie algorytmiczne
  • Używają zmiennych, instrukcji warunkowych oraz pętli w kodzie
  • Tworzą pierwsze funkcje
  • Stopniowo przyzwyczajają się do tworzenia poleceń tekstowych
  • Znają podstawy języka Python
  • Tworzą interaktywne historyjki, animacje i minigry
  • Rozwiązują zagadki matematyczne

Nasza oferta

pl Zapisz teraz Projektowanie aplikacji mobilnych

Projektowanie aplikacji mobilnych


10–12 lat stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
en Zapisz teraz Laboratorium Robloxa

Laboratorium Robloxa


10–12 lat stacjonarny roczny angielski kurs dla początkujących
pl Zapisz teraz Programowanie i robotyka

Programowanie i robotyka


6–7 lat stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
en Zapisz teraz Programowanie z Minecraft (Junior)

Programowanie z Minecraft (Junior)


8–9 lat stacjonarny roczny angielski kurs dla początkujących
Wszystkie kursy

Bądźmy w kontakcie

Subskrybuj nasz newsletter i bądź na bieżąco z nowościami w Kids Coder Lab.

Pole wymagane
Podaj poprawny adres e-mail
Wystąpił błąd