Kodowanie i język angielski (Junior)


Opis kursu

Podczas kursu uczniowie poznają zagadnienia programistyczne, ćwiczą myślenie analityczne i doskonalą znajomość oraz zasób słów z języka angielskiego. Na początku uczniowie uczą się pojęć z obszaru kodowania poza ekranem, w trakcie zgadywanek i łamigłówek. Potem stosują zdobytą wiedzę – o sekwencjach, warunkach i powtórzeniach przy pomocy pętli – na komputerach, przy pomocy wizualnego języka programistycznego, który umożliwia tworzenie programów poprzez modyfikację elementów graficznych. Uczniowie tworzą animowanych bohaterów, zdarzenia oraz sceny i eksperymentują na pograniczu matematyki i sztuki – w środowisku JavaScript. Ćwiczą również diagnozowanie i debugowanie prostych programów. Wszystkie polecenia w trakcie zajęć są wydawane w języku angielskim. Po ukończeniu kursu uczniowie potrafią wykazać swoją wiedzę o programowaniu w wizualnym języku programistycznym i płynniej posługują się językiem angielskim.

Po ukończeniu kursu uczniowie:

  • Tworzą komiksowe historie, projektują i budują niewielkie gry
  • Stosują pojęcia programistyczne do zbudowania własnych gier
  • Projektują postaci przy pomocą wielu sekwencji do animowania
  • Piszą interaktywne historie z wieloma scenami
  • Tworzą obrazy przy pomocy podstawowych elementów rysunku
  • Programują efekty specjalne i eksplozje
  • Diagnozują i debugują programy

Nasza oferta

pl Już wkrótce Programowanie z Minecraft (Junior)

Programowanie z Minecraft (Junior)


klasy 2–4 stacjonarny roczny polski
pl Już wkrótce Warsztaty App Inventor

Warsztaty App Inventor


klasy 6+ stacjonarny roczny polski
pl Już wkrótce Laboratorium apek z językiem Python

Laboratorium apek z językiem Python


klasy 6+ stacjonarny roczny polski
pl Już wkrótce Wprowadzenie do tworzenia gier

Wprowadzenie do tworzenia gier


klasy 2–4 stacjonarny roczny polski
Wszystkie kursy

Bądźmy w kontakcie

Subskrybuj nasz newsletter i bądź na bieżąco z nowościami w Kids Coder Lab.

Pole wymagane
Podaj poprawny adres e-mail
Wystąpił błąd