![Nowy język](/img/icon_building.png)
Nowy język
Kodowanie przypomina naukę nowego języka. Dzieci zaczynają naukę programowania z wykorzystaniem gier komputerowych, wizualnych języków programowania i rzeczywistych języków skryptowych. Z czasem biorą na warsztat zaawansowane operacje matematyczne stojące za programowaniem.
![Niepowtarzalna szansa](/img/icon_books.png)
Niepowtarzalna szansa
Umiejętność kodowania przyswojona w młodym wieku otworzy przed dziećmi szeroki wachlarz możliwości i będzie stanowić ich mocny atut w przyszłości. Przy okazji pobudzi ich kreatywność i poszerzy perspektywę.
![Kreatywna ekspresja](/img/icon_bulb.png)
Kreatywna ekspresja
Na zajęciach dzieci płynnie przechodzą od zwykłej interakcji z technologią do tworzenia technologii pozwalającej na kreatywne, wielowymiarowe wyrażanie samych siebie.
![Rozwój kluczowych umiejętności](/img/icon_brain.png)
Rozwój kluczowych umiejętności
Kodowanie rozwija u dzieci umiejętności matematyczne i analityczne, w tym komunikację logiczną i myślenie krytyczne, a to z kolei pozytywnie wpływa na umiejętność pisania.
![Wytrwałość i cierpliwość](/img/icon_pc.png)
Wytrwałość i cierpliwość
Stawiając czoła wcale niełatwym zadaniom i szukając programistycznych rozwiązań dla postawionych przed sobą problemów, dzieci uczą się wytrwałości, ćwiczą cierpliwość i budują pewność siebie.
![Planowanie i organizacja](/img/icon_plan.png)
Planowanie i organizacja
Kodowanie uczy dzieci skupienia, dokładności, a także planowania i organizacji pracy. Wszystko to dzieje się w sposób naturalny, bo bez tych umiejętności tworzenie bardziej złożonych linijek kodu byłoby niemożliwe.