Laboratorium gier


Opis kursu

W trakcie kursu uczniowie przechodzą od programowania blokowego do tekstowego. Poznają środowiska Stencyl oraz Roblox Studio i ich interfejsy graficzne. Uczą się, jak wykorzystywać dostępne zasoby (np. grafiki, postaci, przedmioty) do tworzenia gier. Poznają zasady projektowania gier i dowiadują się, jak zaprojektować od podstaw gry 2D i 3D (przygodową, zbuduj i zniszcz, wyścigi). Uczniowie przekładają zasady gier na program, wykorzystując odpowiednie struktury języka (zmienne, instrukcje warunkowe, wydarzenia, funkcje i metody). Poznają i stosują różne typy danych. Konfigurują zachowania kamery, oświetlenie oraz inne ustawienia świata gry. Testują programy oraz je debugują. Przebudowują kod wraz z rozwojem gry, przygotowują także gry do publikacji online.

Kurs jest przeznaczony dla uczniów, którzy poznali już narzędzia programowania blokowego (np. Scratch, OzoBlockly).

Po ukończeniu kursu uczniowie:

  • Programują zasady gry
  • Znają środowiska Stencyl oraz Roblox Studio
  • Stosują odpowiednie konstrukcje języka programowania i typy danych do realizacji zakładanego celu
  • Konfigurują ustawienia świata gry
  • Dowiadują się, jak przygotować grę do publikacji
  • Programują tekstowo
  • Debugują i refaktoryzują kod

Nasza oferta

en Zapisz teraz Przygoda z kodowaniem

Przygoda z kodowaniem


klasy 0–2 stacjonarny roczny angielski kurs dla początkujących
pl Zapisz teraz Przygoda z kodowaniem

Przygoda z kodowaniem


klasy 0–2 stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
pl Zapisz teraz MIT App Inventor

MIT App Inventor


klasy 4–6 stacjonarny roczny polski kurs dla początkujących
pl Zapisz teraz Laboratorium gier w Stencyl

Laboratorium gier w Stencyl


klasy 4–6 stacjonarny roczny polski kontynuacja kursu
Wszystkie kursy

Bądźmy w kontakcie

Subskrybuj nasz newsletter i bądź na bieżąco z nowościami w Kids Coder Lab.

Pole wymagane
Podaj poprawny adres e-mail
Wystąpił błąd